Music
ورود

ورود

فراموشی رمز عبور

  • صفحه نخست
  • سابقه
  • ویدیو ها
  • اخبار و تازه ها
  • تماس با ما
خانه
|
تولید محتوا

تولید محتوا

تولید محتوا

تولید محتوا را جدی بگیرید 

اگر می خواهید برند شخصی خودتان را بسازید ، اگر قصد آن را دارید که فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید ، اگر تصمیم گرفته اید که فروش سایت اینترنتی خود را بیشتر کنید ، تولید محتوا را جدی بگیرید . جمله معروف یکی از موفق ترین مدرسان موفقیت و تولید کنندگان محتوا این است که اگر محتوایی تولید نمی کنید پس شما وجود ندارید . شاید شما هم صدها جمله مشابه این را شنیده باشید مثل اینکه محتوا پادشاه است و جملات بسیار دیگر که اهمیت تولید و نشر محتوا را به ما یادآوری می کند . اگر مصمم هستید که به موفقیت در زمینه تولید محتوا و رشد کسب و کارتان دست پیدا کنید ، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و پس از آن نخستین محتوای شخصی خودتان را تولید کنید و انتشار دهید و نتیجه آن را ببینید تا باور کنید که باید تولید محتوا را جدی بگیرید . 

 

How to Improve Your SEO with a Topic-Driven Content Marketing Approach

 

شرکت در نخستین کارگاه تولید محتوا 

قدم نخست _ جستجوی ایده و موضوع تولید محتوا 

ابتدا یک کاغذ و قلم بردارید و موضوعاتی را که مرتبط با فعالیت شما هستند را به صورت کلمات برای خودتان لیست کنید . به عنوان مثال اگر زمینه کاری ، برند یا وبسایت شما در مورد پوشاک است کلماتی که با آن سروکار دارید می تواند لباس ، لباس مردانه ، لباس زنانه و چندین چند کلمه مرتبط دیگر با وبسایت و فعالیت شما باشد . هر چه می توانید کلمات بیشتری بنویسید . از بین این کلمات یکی را انتخاب کنید و در مورد آن کلمه به جستجو بپردازید و تا می توانید در موردش بخوانید . حالا لیست شما هم کلمات جدیدی پیدا می کند . هرچه بیشتر بخوانید ، مطالب بهتر و کامل تری را تولید خواهید کرد . 

 

 

قدم دوم _ نوشتن ایده ابتدایی 

به محض اینکه از خواندن دست کشیدید ، شروع به نوشتن کنید . هر چه به ذهنتان می رسد را روی کاغذ بیاورید . دست از نوشتن نکشید و ترسی برای جمله بندی و ویرایش آن نداشته باشید . در زمان مناسب این کار را انجام خواهید داد . شما فعلا در حال نوشتن ایده ابتدایی هستید و همه چیز شکل یک چرک نویس را دارد . نگران چیزی نباشید و محتویات ذهن خود را حتی به شکل ناقص و بی معنی روی کاغذ بیاورید و سعی کنید تا سه صفحه بنویسید . همه جزئیات را در نظر بگیرید و تلاش کنید چیزی را از قلم نیاندازید . در ابتدا ممکن مانند هر کار دیگری سخت باشد ولی به مرور سرعت و توانایی ذهن شما افزایش می یابد . 

 

 

قدم سوم _ دسته بندی محتوای نوشته شده 

اگر به این مرحله رسیده اید به شما تبریک می گوییم ، چون شما محتوای خود را هرچند ناکامل تولید کرده اید که ارزش آن چندین برابر یک محتوای کپی شده و دست دوم است . حالا مطالب را با استفاده از کلمات کلیدی که دارید طوری دسته بندی کنید که مخاطبان شما به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند . به طور مثال اگر درباره لباس نوشته اید ، ابتدا مطلب بد نیست تاریخچه ای از آن لباس به مخطبان خود بدهید . طوری بنویسید که هرچیزی که در مطالب قبلی که خواندید و نبود هم در محتوای شما باشد و در حقیقت شما منبع و مرجع آن مطلب باشید . نگاهی به سایت و محتوای رقیب به منظور رفع نواقص و ایده گرفتن کمک بسیاری به شما خواهد کرد ولی هرگز کپی نکنید . حتی شبیه به آن هم ننویسید . 

 

 

قدم چهارم _ ویرایش محتوا 

با نگاه به دسته بندی ، دوباره شروع به نوشتن از روی مطلب خود کنید . این بار سعی کنید منظم تر و با دقت بیشتری بنویسید و حتما نکات نگارشی را رعایت کنید . اگر با نکات نگارشی آشنایی ندارید می توانید کتاب هایی که در این زمینه وجود دارند را تهیه و مطالعه کنید . در این مرحله بهتر است از روی نوشته تان تایپ کنید ولی اگر دستتان کند است و با تایپ مشکل دارید ، یادگیری تایپ از طریق آنلاین و اینترنتی با تمرینات روزانه امکان پذیر است . می توانید به سایت   https://typeo.top/class/   مراجعه کنید . 

 

\

 

قدم پنجم _ پیاده کردن و انتشار محتوا 

حالا زمان آن است که تصمیم بگیرید که محتوای خود را به چه طریقی نشر بدهید . به شکل یک محتوا در شبکه های اجتماعی یا در وب سایت فروشگاهی یا هر بستر دیگر که قصد آن را دارید . محتوای تان قرار است نوشتاری ، گرافیکی یا ویدیویی باشد ؟ متناسب با بستر و نوع محتوا ابتدا عنوانی جذاب و گیرا برای آن انتخاب کنید . مخاطبان خود را در نظر بگیرید و با توجه به پیشرفت های روز تکنولوژی ، محتوای با کیفیت تولید کنید . اگر رقبای شما راجع به فواید محصولی نوشته اند ، شما از زیان هایش بگویید . نگران نباشید ، مخاطب این گونه به شما بیشتر اعتماد خواهد کرد . 

 

 

 

قدم ششم _ به صورت منظم و مداوم محتوای فراوان تولید کنید 

نوشته شما می تواند در همه بسترها و سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شود و معرفی کننده برند ، کالا و خدمات شما باشد . پس به صورت مداوم و بر اساس لیستی که دارید روزانه تولید محتوا کنید . بی شک در مدت چند ماه اثرات آن را خواهید دید . نظم و ترتیب و تداوم سه رکن اصلی تولید محتوا هستند و تا رسیدن به موفقیت از آن دست نکشید و حتی بعد از آن این کار را ادامه دهید تا همیشه در صدر باشید . هر چند وقت یک با با توجه به الگوریتم های سئو مطالب خود را به روز کنید تا هم کیفیت بیشتری پیدا کند و هم از لحاظ گوگل و موتورهای جستجو رتبه بهتری پیدا کنید . بهتر آن است که مطالب طولانی تری بنویسید . ایده آل دو تا سه هزار کلمه است و توصیه می کنیم زیر پانصد کلمه ننویسید . 

 

 

 

قدم هفتم _ رتبه مطالب خود را افزایش دهید تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید 

مطالبی کاربردی بنویسید که مشکلی را از کاربران شما برطرف کند ، به علم و دانش آنها بیافزاید و مهارت هایشان را بالا ببرد . مقالات و ویدیوهای آموزشی طرفداران بسیاری دارد . دانش خود را و تمام رازهای کسب و کارتان را بگویید . از مطالب خود به هم لینک و ارتباط بدهید تا مخاطبان زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند و آن قدر کامل باشید که همه نیازهایشان را برطرف کنید . از شکل و زیرعنوان برای جذاب تر شدن مقالات خود استفاده کنید و تا در توان دارید تولید محتوای ویدیویی کنید . سایت ها و بسترهای بیشماری برای انتشار ویدیو وجود دارند و مخاطبان از تماشای ویدیو بیشتر از خواندن مقالات استقبال می کنند . 

 

Why Sales and Marketing Should Meet Once a Month - Salesforce ...

 

قدم هشتم _ تیم تولید محتوا تشکیل بدهید 

یک تیم تولید محتوای قوی از یک یا چند وبلاگ نویس و نویسنده حرفه ای ، گرافیست با تجربه ، عکاس و فیلمبردار و تدوین گر حرفه ای جهت تولید محتوا و یک تا چند نفر ادمین برای انتشار محتواهای تولید شده تشکیل شده است . علاوه بر خلاقیت ، داشتن سه رکن اصلی نظم ، ترتیب و تداوم برای این گروه بسیار اهمیت دارد . اگر فضا و تجربه این کار را ندارید می توانید تولید محتوای خود را به ما بسپارید ... 

    شرکت در نخستین کارگاه تولید محتوا  

گروه ویدیو ها

  • کتاب
  • کلیپ
  • تبلیغات
  • مستند

اخرین دسته وشته ها

  • NFT ( ان اف تی ) بازاری برای هنرمندان
  • تولیدمحتوا واجب تر از نان شب
  • اتاق فرار 2
  • تیزر تبلیغاتی
  • زندگینامه و خودزندگینامه
  • مینی سریالی مهیج و دیدنی
  • بازی مرکب معادلات سریال سازی را به هم ریخت
  • دومین جای ساکت
  • درمان کمال گرایی
  • کتابی برای موفقیت با عادات کوچک
  • ساخت مستند زندگینامه
  • ساخت ویدیو کلیپ
  • ساخت مستند
  • ساخت فیلم صنعتی
  • ساخت تیزر تبلیغاتی
  • ساخت تیزر تلویزیونی
  • مشاور تبلیغاتی
  • تولید محتوای شبکه های اجتماعی
© تمام حقوق این سایت متعلق به گروه هنری خط و رنگ می باشد.
تمامي كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
طراحی توسط کارناوب