ساخت تیزر تبلیغاتی انواع تیزر های تبلیغاتی : تیزر تلويزيونی همان پیام بازرگانی میباشد که در میان برنامه های تلویزیون پخش میشوند و معمولا 15 تا 40 ثانیه هستند. تیزر رادیویی که در این گونه تبلیغات فقط صدای گوینده به همراه موسیقی یا افکتهای صدا در میان برنامه های رادیویی شنیده میشوند. تیزر تبلیغاتی سینمایی که به اصطلاح آنونس نیز گفته میشود قبل از فیلمهای سینمایی در سالنهای نمایش دهنده فیلم پخش میشوند. گزارش آگهی که مستندی است با مدت زمان چند دقیقه ای که درباره خدمات و محصولات یا برند شما به صورت کامل گزارش میدهد. فیلم صنعتی مستندی از خط تولید کارخانه یا کارگاه شما جهت معرفی به سایر شرکتها و پخش در نمایشگاههای مرتبط. . برای دیدن نمونه کارهای ما در زمینه های فوق به بخش تبلیغات در همین سایت مراجعه کنید . نمونه تیزرهای تبلیغاتی که افتخار ساختشان را داشته ایم : تیزر تبلیغاتی روغن موتور توناپ که برای ساخت این تیزر تبلیغاتی فقط بیست درصد تصویربرداری انجام شده است و مابقی از تصاویر آرشیوی استفاده شده است . این تیزر برای نمایش در تلویزیون با مدت ۱۵ ثانیه ساخته شده است. تیزرتبلیغاتی مایکروویو پاناسونیک (دوبله) : این فیلم تبلیغاتی با مدت زمان ۶۰ دقیقه برای شرکت panasonic دوبله و صداگذاری شده است و برای دوبله این فیلم تبلیغاتی از گویندگان جوان گلوری بهره برده ایم . تیزر تبلیغاتی سایت فروشگاهی فینال ای شاپ : مجموعه ۳۰ تیزر تبلیغاتی با موضوع حمایت از قانون مالکیت فکری با حضور هنرمندان : حسن فتحی . هانیه توسلی. کیانوش گرامی . فرهاد آییش . ورزشکاران : مهدی مهدوی کیا . رضا عنایتی . جواد کاظمیان . وحید طالب لو و ... ساخته و در شبکه خانگی نمایش داده شد . تیزر تبلیغاتی آب منطقه ای البرز : مجموعه مستند و تیزرهای تبلیغاتی شرکت آب منطقه ای البرز با موضوع طرح دانش آموزی نجات آب ( داناب ) و طرح تخریب حریم و طرح خسارات سیل که با مدت مجموع ۸ دقیقه ساخته شد و در سمینارها و همایشهای این شرکت نمایش داده شد. تیزر تبلیغاتی مرکز خرید کودک آبرنگ: ساخت مستند کوتاه و عکاسی و تیزر تبلیغاتی مرکز خرید تخصصی کودک آبرنگ واقع در برج آموت البرز با بیش از ۱۰۰ واحد تجاری و تیزر تلویزیونی شهربازی آموت که به سفرش این مجتمع با مدت زمان ۳دقیقه انجام شده است . تیزر تبلیغاتی روغن موتور پترونول: تیزر تبلیغاتی . فیلم صنعتی و نمایشگاهی این شرکت برای نمایش در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز در مدت زمان سه دقیقه ساخته شده و به نمایش درامد . تیزر تبلیغاتی صنایع درخشنده نجم : مستند تبلیغاتی با موضوع رنگهای درخشنده با مدت زمان ۲ دقیقه برای نمایش در وب سایت اختصاصی این شرکت ساخته شده است . تیزر تبلیغاتی جشن شب پرستاره: این تیزر تبلیغاتی به منظور معرفی حراج آثار هنرمندان معلول با مدت ۴ دقیقه ساخته و در شبکه های اجتماغی به نمایش درآمد. تیزر تبلیغاتی پوشاک آلتینای: تیزر تبلیغاتی برند لباس آلتینای با مدت زمان ۲۰ ثانیه برای نمایش و تبلیغات تلویزیونی ساخته شده است . تیزر تبلیغاتی فرش آریانا : مستند و تیزر تبلیغاتی بازار بزرگ فرش آریانا با ۴ شعبه نمایشگاهی و فروشگاهی برای ۲۰ برند برتر فرش ایران که در غالب ۲ تیزر تلیزیونی ۲۰ ثانیه ای برای نمایش و تبلیغات تلویزیونی با استفاده از مدرن ترین امکانات تصویری و سینمایی ساخته شده است . تیزرهای تبلیغاتی تأثیرگذار برای اینکه تیزر تبلیغاتی داشته باشید که بر روی مشتریان تأثیر فراوانی داشته باشد، می بایست چند مؤلفه اساسی را رعایت کنید: 1- تیزر تبلیغاتی شما باید با محصول شما همخوانی داشته باشد. 2- ایده خلاقانه و مبتکر داشته باشد. 3- از هر گونه کپی برداری از تیزرهای تبلیغاتی محصولات مشابه به شدت بپرهیزید. 4- تیزر محصول یا برند شما باید به خوبی شما را به مشتریان معرفی کند. 5- هیچگونه نقطه ابهامی در تیزر شما نباید وجود داشته باشد. 6- تا جای ممکن زمان تیزر شما باید کوتاه باشد تا دفعات بیشتری پخش شود. 7- تصاویر، شعار تبلیغاتی، تیتر و موسیقی باید همسو باشد. 8- تیزر تبلیغاتی شما می بایست با فعالیت های تبلیغاتی دیگر شما همسان باشد. 9- از بکار بردن کلمات بازدارنده و منفی به شدت بپرهیزید. 10- تیزرهای تبلیغاتی شما باید در جایگاه و رسانه مناسب که مخاطب هدف شما در آنجاست، پخش شود. 11- ساده باشید. رازی است در سادگی که مردمان نمی فهمند از این راز استفاده کنید. این نکته را به خاطر بسپارید که می توانید مانند بسیاری از شرکت های موفق بدون نیاز به افزایش بودجه تبلیغاتی، میزان تکرار تبلیغات را افزایش داده، مخاطبان را در دفعات بیشتری با برند و محصولات خود مواجه سازید. برای رسیدن به این هدف کافی است آگهی های تبلیغاتی کوتاه تری تهیه کنید و دفعات پخش آنها را از طریق رادیو، تلویزیون یا سایر ابزارهای رسانه جمعی افزایش دهید. میزان تکرار آگهی ها از تأثیرگذارترین متغیرها بر مخاطبان است، به ویژه در خصوص تبلیغات تلویزیونی به دلیل غیرمنتظره و متفاوت بودن این آگهی ها، هر چه تعداد دفعات پخش بیشتر باشد و آگهی کوتاه تر و ساده تر طراحی شده باشد، احتمال مواجه مخاطبان با آن بیشتر خواهد بود. به بیان دیگر، تعداد افرادی که به این آگهی توجه می کنند چندین برابر می شود و در نتیجه، اثربخشی بودجه صرف شده تبلیغاتی شما نیز افزایش می یابد. اگر در صدد پایه گذاری برندی قدرتمند هستید و می خواهید رهبر بازار خود باشید، فراموش نکنید که قدرتمندترین عامل تأثیرگذار بر میزان توجه مشتریان به برند شما، عامل زمان است؛ نه اندازه و حجم تبلیغات. پس اهمیت عامل زمان را دست کم نگیرید. باید به خاطر داشته باشید که اگر بیش از حد به فعالیت های پیشبرد فروش تکیه کنید، در دراز مدت زیان خواهید کرد. زیرا این فعالیت ها نمی توانند جایگزین فعالیت های تبلیغاتی شوند و تأثیر قابل توجه تبلیغات در حفظ هویت و جایگاه برند در بازار قابل چشم پوشی نیست.